🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طغیان ِ تنهایی

(ثبت: 3753) فروردین 10, 1396 
طغیان ِ تنهایی

دلم  در  باورم گم  می کند  دستان   ِ تدبیرم
و من سر در گریبان  از  تلاطم های  تقدیرم

کجا   باید   نشستن  وقت  ِ دلتنگی   نمیدانم
غبار  آلوده   می بینم  تمام   ِ قاب   ِ تصویرم

سکوتی منجمد پُرکرده این احساس ِجاری را
هراسان میشوم  اما  در  این  دریا  سرازیرم

پرستوها همه مثل ِ کبوتر ها سفر رفتند
منم تنهاترین تنها بریده نای تکبیرم

چه می شد بشکند آهی   دعای ختم  ِ باران را
و جاری درعطش سازد سراسر بغض ِدرگیرم

هَلا  ای آسمان با من در این طوفان مدارا کن
که  در  طغیان  ِ تنهایی  بریده   نای  تکبیرم

طلا  در جستجوهایش  هوایی تازه می خواهد
بهاران می سراید گل ، گلاب از خانه می گیرم

 

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سحر جهانی

    فروردین 11, 1396

    دلم درباورم گم می کنددستان تدبیرم

    ومن سردرگریبان ازتلاطم های تقدیرم

    درودبرشمابانوخیاط پیشه عزیز….

    دلنشین وزیباست…….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا