🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بارگاه عشق

(ثبت: 266532) دی 7, 1402 
بارگاه عشق

چشم انتظار ِ دیدن تو دیده بر درم
شب بشکند صداقت ِ این حس باورم
پنهان نمیشوی ز دو چشمی که عاشق ست
همچون اذان ِ صبح سپیدی برابرم
هر شب میان ِ واژه ی لبریز ا شتیاق
در بارگاه ِ عشق تو گلبانگ ِ ساغرم
مثل مرور ِ شعر عطشناک ِ منزوی
هی شعله می کشی به سراپای پیکرم
دستان ِ التماس ِ مرا رٌخصتی بده
شاید شود حمایل ِ دستان تو سرم
آیینه دار ِخلوت ِتو شوق بی ریاست
بگشادری به حرمت ِاحساس ِ پرپرم
در انحنای فاصله ها مس شده طلا
پر گشته از تلاطم این نامه دفترم

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    غزلِ عاشقانه و بسیار باشکوهی ست
    لذت بردم
    دلمریزاد
    در پناه خدا 🌱👌👏👏👏👏👏👏👏👌🌱

  2. استاد طارق ارجمند
    از حضور پر مهر شما ممنونم
    پاینده باشید
    🌺🌺🌸🌹🌷🌺💐🌿🍃

  3. معین حجت

    دی 7, 1402

    درود بانو …بسیار دلنشین و فاخر سروده اید …
    دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

  4. درود و عرض ادب
    زیباست با آرزوی توفیق الهی و سلامتی برای شما 🌹🌹

  5. علی معصومی

    دی 8, 1402

    🍃🌺🍃🌺🍃🌺

  6. فریبا نوری

    دی 22, 1402

    آیینه دار ِخلوت ِتو شوق بی ریاست
    بگشادری به حرمت ِاحساس ِ پرپرم

    درودها 💐🌿💐

  7. مثل مــرور ِ شعـر عطشناک ِ منـزوی
    هی شعله می کشی به سراپای پیکرم

    👏👏👏👌

    درودها بر مهربانو طلای کرمانی گران ارج
    غزلی در ریتمی زیبا و ابیاتی دلکش
    لب مریزاد
    و شکوه قلم تان جاودان🌹

  8. مثل مرور ِ شعر عطشناک ِ منزوی
    هی شعله می کشی به سراپای پیکرم
    👏👏👏👌

    درود بر مهربانو طلای کرمانی گران ارج
    غزلی با ریتم زیبا و ابیاتی دلکش
    شکوه قلم تان جاودان 🌹

  9. شیدا شهبازی

    اسفند 2, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست
    لذت بردم👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا