🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار طلعت خیاط پیشه

 

دیدی برایت کرده ام دل را چراغانی

غزل

خوانش: 51

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

 

عاقبت سرمای سر سخت زمستان می رود

غزل

خوانش: 197

سپاس: 14

تعداد نظر: 28

دیگر نمی خواهد دلم تنها نشینم

یا در سکوت ِ عشق تو غم را ببینم

غزل

خوانش: 105

سپاس: 10

تعداد نظر: 15

چشم انتظار ِ دیدن تو دیده بر درم

شب بشکند صداقت ِ این حس باورم

غزل

خوانش: 119

سپاس: 11

تعداد نظر: 9

 

با یاد توام هر شب در خلوت ِ تنهایی

غزل

خوانش: 86

سپاس: 9

تعداد نظر: 9

 

دلم گرفته برایت بگو کجایی تو

غزل

خوانش: 129

سپاس: 5

تعداد نظر: 11

 

نمی دانی که در پشت ِ نگاه سرد و خاموشم

غزل

خوانش: 114

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

 

باید سراپا دل شوی

زلال

خوانش: 106

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

 

من عاشق و مشتاق ِ هیاهوی شبابم

غزل

خوانش: 72

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

تو ای آسمانی ترین حس ِخاک

بیا در مداری دگر ریشه کن

چهارپاره

خوانش: 129

سپاس: 9

تعداد نظر: 12

 

عاشقان را بکٌشد سوزش آهی آخر

غزل

خوانش: 157

سپاس: 4

تعداد نظر: 7

به اشتیاق ِ عشق ِ تو به هر دری که سر زدم

صلای عشق و عاشقی برای بال و پر زدم

غزل

خوانش: 214

سپاس: 21

تعداد نظر: 18

تو را می شناسم تو ای بهترین آشنایم

ندیم ِ شب و روز ِ غربت قنوت ِدعایم

غزل

خوانش: 204

سپاس: 12

تعداد نظر: 11

در دل ِ وسوسه ام شوق ِ کسی بود نبود

غیر ِ تو با من و دل هم نفسی بود نبود

غزل

خوانش: 116

سپاس: 12

تعداد نظر: 13

به هر طرف که می روم دلم به جستجوی توست

و انعکاس ِروشنی که حس ِ رنگ و بوی توست

غزل

خوانش: 188

سپاس: 8

تعداد نظر: 15

بیا که در فراق ِ تو چو شعله غرق ِ آتشم

نفس گرفته در غمت شکسته بغض ِ سرکشم

غزل

خوانش: 210

سپاس: 7

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 1

باور نداری قدرت ِ بال و پرم هستی

گلواژه های آتشین در دفترم هستی

غزل

خوانش: 188

سپاس: 9

تعداد نظر: 6

تو ای غریب ِ آشنا ، بگو غزل ترانه ای

که دل شده سرای خون بتیغ شاخ و شانه ای

غزل

خوانش: 127

سپاس: 11

تعداد نظر: 7

تعداد نقد: 1

شبیه برگ ِپاییزی دلم در گیر ِ طوفان است

خدا حافظ بهار ِمن جهان تصویرِ طغیان است

غزل

خوانش: 195

سپاس: 11

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 2

 

می چکد آب ِ حیات از لبِ شیر و شکرت

غزل

خوانش: 145

سپاس: 11

تعداد نظر: 13