🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بال کبوتر ها

(ثبت: 266271) آذر 23, 1402 

 

با یاد توام هر شب در خلوت ِ تنهایی
عشقت بزند دل دل هنگام ِ پذیرایی

از دل نروی هرگز تا مانده نفس باقی
من با تو خوشم هر دم در اوج شکوفایی

در ظاهر و در باطن دلبسته به دیدارم
تاکی بدهی رخصت ای عشق مسیحایی

چون آینه هاروشن چشمان دلم ازتوست
ظلمت نشود حایل در فصل هم آوایی

هر شب به تماشایت تسبیح تو میگویم
تو خالق ِ دلجویی در مکتب ِ زیبایی

دنیا همه در جنگ است با بال ِکبوترها
جز تو چه کسی داند داغ ِغم ِ رسوایی

عشقت چوطلا باشدلب بسته بمعراجت
تا کی برسد روزی ، پایان ِ شکیبایی

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود بر طلعت عزیز
    بسیار زیباست

  2. بسیار زیبا سروده اید مهربانو.
    قلمتان نویسا.
    چون خالق دلجویی در مکتب زیبایی

  3. مهدی سیدحسینی

    آذر 23, 1402

    درود خانم خیاط پیشه
    با آرزوی بهترینها 🌹🌹

  4. برهان جاوید

    آذر 24, 1402

    درود سرکار خانم طلعت خیاط پیشه گرامی
    بسیار زیبا و جان بخش
    پاینده و پیروز باشید گرامی
    🌺🌺🌺👏

  5. احسنت برشما

  6. علی معصومی

    آذر 28, 1402

    دنیا همه در جنگ است با بال ِکبوترها
    🌿🌺👏👏👏👏

  7. مریم محبوب

    دی 1, 1402

    درود بانو

    ❤️🌹🌷

  8. سلام بر استاد زیباقلمم
    دستمریزاد قلمتان نویسا لذت بردم ❤️

  9. شیدا شهبازی

    اسفند 2, 1402

    سلام و درود
    بسیار عالی 💐👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا