🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلوت ِ احساس

(ثبت: 267289) بهمن 4, 1402 

دیگر نمی خواهد دلم تنها نشینم
یا در سکوت ِ عشق تو غم را ببینم

بگشا بغل تا سر گذارم روی دوشت
در خلوت ِ احساس ِ تو تشنه ترینم

در اوج ِ تنهایی مرا کردی هوایی
خورشید ِ پنهانی شدی در سر زمینم

گرمای عشقت در دلم شوری بپا کرد
حالا تو رفتی اشک ِ من شد همنشینم

من ماندم و غم پشت ِغم در فصل پاییز
با یک غرور مانده از شک و یقینم

میمیرم از این بی کسی بی همزبانی
بشکن سکوت ِ مرده را ای نازنینم

گفتی برایت مثل ِ یک گنجینه هستم
بی تو طلای مس شده در واپسینم

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

نظرها 15 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 4, 1402

    سلام و درود

    الحق شما گنجینه ی شعر و ادب و معرفت هستید

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • طلعت خیاط پیشه

      بهمن 4, 1402

      جناب طارق ارجمند
      از لطف شما سپاسگزارم .همیشه حضور شما گرما بخش سفره ی احساس و قلم همراهان شعر پاک است خدا یارتان
      🌸🌺💐
      💐🌿

  2. حمید گیوه چیان

    بهمن 4, 1402

    درود بر بانو خیاط پیشه بزرگوار و ارجمند
    سپاس بابت به اشتراک گذاری این نفیسه ی زیبا
    بسیار زیباست👏👏👏👏🌹🌹🌹

    • طلعت خیاط پیشه

      بهمن 4, 1402

      از حضور پر مهرتان ممنونم
      در پناه خداشادکام باشید
      🌸💐🌿🍃

  3. معین حجت

    بهمن 4, 1402

    درود بر طلای ناب دیار کریمان بانو خیاط پیشه ..
    بسیار عالی…لذت بردم 👏👏👏🌺🌺🌺

    • طلعت خیاط پیشه

      بهمن 4, 1402

      جناب معین حجت
      از حضور پرمهرتان ممنونم لطف شما را فراموش نمی کنم.
      🌸🌺🌿🍃

  4. درود بر مهربانو خیاط پیشه گران ارج
    غزل بسیار بسیار روانی خواندم
    لب مریزاد
    شکوه قلم تان جاودان
    👏👏👌🌹

    • طلعت خیاط پیشه

      بهمن 5, 1402

      جناب شادان شهرو بختیاری ارجمند
      از حضور پر مهرتان سپاسگزارم
      🙏🌺💐🌿🍃

  5. فریبا نوری

    بهمن 6, 1402

    من ماندم و غم پشت ِغم در فصل پاییز
    با یک غرور مانده از شک و یقینم

    درودها
    🌹🌿🌹

  6. مهدی سیدحسینی

    بهمن 8, 1402

    درود فراوان
    با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون 🌹🌹

  7. احمد محسنی اصل

    بهمن 9, 1402

    درود بر مهربانوی ادیب و ارزشمند
    چون همیشه از قلم هنرمندتان خواندم وبسیار ممنونم برقراری وجودتان را آرزوست بانو 🌹

  8. درود
    زیبا ودلنشین وپر احساس سروده
    ⚘⚘⚘⚘❤❤❤🙏🙏
    رقص قلمتان ابدی

  9. نسرین حسینی

    بهمن 16, 1402

    درودها بر بانو جان خیاط پیشه عزیز وارجمند بسیاز زیبا ودلنشین
    قلمتون ماندگار 🌺🌺❤️❤️

  10. برهان جاوید

    بهمن 19, 1402

    درود سرکار خانم خیاط پیشه گرامی
    اثری ست بسیار زیبا و پر احساس
    همواره شاد و موفق باشید
    در پناه حضرت دوست
    🌺🌺🌺👏👏👏

  11. درود
    زیبا ودلنشین وباملاحت سروده اید
    🙏⚘❤🌺🙏
    زنده باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا