🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طلوع تاک

(ثبت: 232249) مهر 15, 1399 
طلوع تاک

 

بر ضریحِ دستهایت
ریسه ریسه
ستاره های سربی؛
ترصیع می کنی
ییلاقِ یلدای گیسوانم را.
مرداد مِهرت،
به سخاوت سرانگشتانِ خورشید
سنجاق می کند
ابریشمی از ناز
به پاچین دامان نیلوفریِ احساسم.
من در آغوش زمستانم.
بر تَنم
دیبایی از زمهریر.
من، سردم است.
بر دوش این شانه های برفی
برقص!

سپید می خوانی
شعر شکوفه های اردیبهشت عشق را.
لهجه ی شبنم دارند
یاسِ نفسهای جاری ات.
نَمی از نوازش
و قطره ای عطرِ عطوفت
ببخشای
بر گلبرگ خاطره های خوب.

پلکی بزن
تا ساغرِ نسیمِ نازکِ نگاه
لبریز شود از
شرقی ترین شراب شناور
در قدحِ یاقوتیِ چشمهایت.
مرا به دشت پرستارۀ آسمان برسان.
سلامم را به آفتاب و باران برسان
ای طلوع ازلیِ تاک!

سمیه صباح ((غزل گُلنار))

۲ مهر ماه ۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 15, 1399

    🌷🌷🌷💐💐💐

    • سمیه صباح

      مهر 16, 1399

      جناب رشیدی راد گرانقدر
      با سلام و احترام

      حضور ارزشمندتان را ارج می نهم.

      مانا باشید و نویسا🌹🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    مهر 15, 1399

    درود ها بر شما
    ارجمند
    افرین
    ◇◇◇◇
    هنرستان واژگانت را
    بهره ها می برم به شیوایی
    قلمت مثل باد می چرخد
    خانه ات مثل برگ
    رقصان است
    🌿🌹🌿🌹🌿

    در پناه خدا

    • سمیه صباح

      مهر 16, 1399

      جناب استاد معصومی گران ارج
      با سلام و عرض ادب و احترام
      حضور ارزشمندتان را ارج می نهم استاد بزرگوارم.
      مانا باشید و نویسا و سایه ی مهرتان مستدام باد ان شای الله.
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  3. جواد مهدی پور

    مهر 15, 1399

    سلام و احترام محضرتان بانو صباح گرامی

    زیبا سرودید

    بهره مند شدم از شعر قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    درود ها

    💐💐💐

    • سمیه صباح

      مهر 16, 1399

      جناب استاد مهدی پور گرانقدر

      با سلام و عرض ادب و احترام

      حضور ارزشمندتان را ارج می نهم استاد بزرگوارم.

      ان شای الله مانا باشید و قلمتان سبز و سایه مهرتان هماره مستدام باد
      🌹🌹🌹🌹🌹
      🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا