🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طوفان ِ نامردی

(ثبت: 4256) خرداد 22, 1396 

سحر شد در زمان  آهنگ  ِ هو هوی جنون  جاریست

ستیزی  بی امان  در  سایه  ساری  بی ستون جاریست

بهم   پیوسته   دستانی   که    می جوشد    ز   گندابی

بگرد  ِ محور  ِ سبزی   هلالی   لاله  گون    جاریست

چه   خواهد  شد  در  این  طوفان   ِ نامردی   معاذالله

خروشان برق شمشیری به سروی درسکون جاریست

دلم  گُر  می  زند   در   پشت  ِ  دیواری   غبار  آلود

هزاران کهکشان  در مسلخی  آینه  گون  جاریست

و  من  در  آخرین   تکبیر  ِ  مولایم    چه   می بینم

قنوتِ  اشک ِپنهانی که  در امواج  ِ  خون  جاریست

طلا   ،  در   مرز   ِ  بیداری    تکلم   با   دلم   کردی

علی گرکشته  شد امشب صدایش در قرون جاریست

طلعت خیاط پیشه (طلای کرمانی)

نظرها
  1. حسن گائینی

    خرداد 23, 1396

    سلام مهرآفرین بانو شاعر ارزنده و گرامیم 

    بسیار زیبا

    دست مریزاد ارجمند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا