🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “طومارِ شب”

(ثبت: 249725) مرداد 10, 1401 
“طومارِ شب”

 

حجم سنگینی دارد شبها
وقتی خیالت
تمام ذهنم را اشغال می کند..
حال خواب هایم خوش نیست.
حوصله چشم هایم زود سر می رود.
خستگی در آغوش دلم جا خوش کرده است.
بی تو، شبها سنگ تمام می گذارند برای تنهایی ام.

#دنیا_تیموری
۰۱/۵/۴

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 10, 1401

    سلام دخترم

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • دنیا تیموری

      مرداد 10, 1401

      سلام بابای عزیزم.خوشحالم ک نگاهتون باز هم بدرقه احساسم هست.مانا باشید به مهر🌹🌹🌹🌹🌹

  2. دنیا تیموری

    مرداد 10, 1401

    درود و سپاس از مِهر نگاهتون🙏🌹

  3. دنیا تیموری

    مرداد 10, 1401

    نوش نگاهتون🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا