🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ظهور عاشقانه مهدی

(ثبت: 251167) شهریور 24, 1401 
ظهور عاشقانه مهدی

 

رمز ظهور عاشقانه تو در ترک گناه ماست
نفس کشیدنی کنارت بسی دلخواه ماست

هرچند که دل ز دوری شما پر جراحت است
توسل به تو و گریه برایت تکیه‌گاه ماست

دلخوشی یعقوب به دیدن یوسف است ولی
روزها بگذرند و تو نباشی قتلگاه ماست

این سوز قلب خسته ریشه‌ای ازلی دارد
گریستن و دعا برای تو تنها راه ماست

بی‌تو یک روزِ خوش نبود، سقوط اندر سقوط
آنجا که تو نباشی همانجا پرتگاه ماست

کجا قدم میزنی ای یار مهربان تر از مادر
ما به دنبال توییم و جمکران سر پناه ماست

روحمان با تو پیوند ابدی خورده است امام
در عالم زر شیعه تو بودن خاستگاه ماست

شکنجه‌گاه عظیمی است همه طعنه زنند ما را
شیطان بزرگ تشنه به خون ما و بدخواه ماست

به آخر عمر رسیدیم و نیامد از تو خبری
روز مردن ما و نیامدنت ندامتگاه ماست

اگر خوب شویم و شفاعتت نصیب‌مان شود
کنار تو اندر بهشت برین جایگاه ماست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 24, 1401

    سلام و درود

    می رسد مردی که زنجیر غلامان بشکند

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • وحید یزدی

      شهریور 24, 1401

      سلام و درودهای امام زمانی⭐
      تشکر از استاد بزرگوار⭐
      به امید صبح دل‌انگیز ظهور⭐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا