🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه- اسفند

(ثبت: 268027) اسفند 11, 1402 
عاشقانه- اسفند

بسمه اللطیف
#دوبیتی -شماره ۵۷
عاشقانه – اسفند

 

در اسفند عاشقانه دوست دارم
به روی شانه هایت سر گذارم

سپس با شوق گلهای بهاری
در آغوش وفایت سر برآرم

 

#مهدی_رستگاری
بیستم اردیبهشت یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
دهم مه سال ۲۰۲۲ میلادی

دفتر شعر روزگاران
۷۲۲

 

 

نظرها
  1. صدیقه پناهنده

    اسفند 11, 1402

    درود .بسیار زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا