🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه – روز یکشنبه

(ثبت: 267466) بهمن 15, 1402 
عاشقانه – روز یکشنبه

بسمه اللطیف
#رباعی -شماره ۴۶
عاشقانه روز یکشنبه

 

یکشنبه شد و در نظر آرایش تو است
دل پر ز هوای صحبت و خواهش تو است

چشمم همه دم خیره به زیباییّ
در حال شکوفایی و افزایش تو است

 

#مهدی_رستگاری
بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
چهاردهم مه سال ۲۰۲۲ میلادی

دفتر شعر روزگاران
۷۳۰
*پیوند انتشار در وبسایت شعر نو / شعر ناب / شعر ایران

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 15, 1402

    جناب رستگاری ارجمند
    درود بر شما
    🌸🌹🌸🌹🌸

    • مهدی رستگاری

      بهمن 16, 1402

      درود و سپاس بانوی ادب سرکار خانم طلعت پیشه. 🌹🌷🌷🌹

  2. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1402

    سلام‌ و درود

    زیباست

    در پناه خدا‌🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

    • مهدی رستگاری

      بهمن 16, 1402

      سلام و درود و سپاس استاد خراسانی عزیز🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا