🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(10)

(ثبت: 6545) شهریور 9, 1397 

الهم عجل لولیک الفرج

 

هرلحظه به هرمکان ترا می جوییم

هرگل را –ما- به یاد تو می بوییم

تا گاه ظهور سبز در مشرق باغ

عجل لولیک الفرج می گوییم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی رفیعی

    شهریور 10, 1397

    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام و درودها استاد

    بسیار عالی

    امیدوارم این حرکت ارزشمندتان مستدام باشد ..ان شاءالله

    ماجور باشید بزرگوار 

    در پناه خدا

    • درود جناب رفیعی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی

      دعا کنید سعادت یارمان شوید
      سربلندباشید

      خدایارتان

  2. درود برشما  

  3. عظیمه ایرانپور

    شهریور 13, 1397

    دربر شما

    زیباست

    اجرتون با مولا

    • درود خانم ایرانپور گرامی
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی

      مولایارتان
      سربلندباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا