🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(11)

(ثبت: 6593) شهریور 16, 1397 

  یا حجه بن الحسن(عج)ادرکنی

 

در دستت ازعاشقانه ها قاموسی

می آیی با کشتی اقیانوسی

بر تخته شکسته ایم و دریا مواج

 تو منجی هر شکسته با فانوسی
 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):