🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(15)

(ثبت: 6834) مهر 20, 1397 

بگذشت هزار جمعه اما من ودل

دوزیم نگاهها به  فردا من و دل

با شوق نشسته چشم بر ره داریم

عاشق هستیم بر تو آقا(عج) من و دل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی رفیعی

    مهر 20, 1397

    سلام و عرض ادب استاد

    بسیار زیباست 

    دستمریزاد

    اجرتان ان‌شاءالله با حضرت مهدی(عج)

    در پناه خدا

    ⚘⚘⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘⚘⚘

     

     

    • درود جناب رفیعی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی

      خداوندپشت وپناهتان

      ان شاءالله

  2. طارق خراسانی

    مهر 20, 1397

    سلام و درود 

    مانند همیشه عالی ست

    در پناه خدا 

    • درود جناب خراسانی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      برقرارباشید

      خداوندپشت وپناهتان

  3. درود خدا بر شما آقاسید

    اجرتون با آقا(عج)

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا