🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(8)

(ثبت: 6449) مرداد 26, 1397 

می آیی و پر از آبها دریاها

جنگل سبز و صنوبر و افراها

آن لحظه عزیزمصر دلها،تعبیر

می گردد با ظهور تو رؤیاها

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. Z .M

    مرداد 26, 1397

    درود بر شما استاد عالیقدر جناب ابوطالبی نژاد

    بسیار زیبا و عالی

    الهم عجل لولیک الفرج

    در پناه حق

    • درود  خانم میرزایی  گرامی
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی
      سربلندباشید

      حق یاورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا