🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(19)

(ثبت: 217730) آبان 18, 1398 

السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)

تبریک، امامت تو آقای دلم

بر شیعه زعامت تو آقای دلم

دل می برد از منتظرانت پس کی

قد قامت قامت تو آقای دلم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    آبان 18, 1398

    درود آقای ابوطالبی
    قلمتان نویسا
    سپاس از اشتراک گذاری 💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا