🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(20)

(ثبت: 218148) آبان 25, 1398 

میلاد محمد (ص) است و صادق (ع) تبریک
گویند این عید بر خلایق تبریک
من می گویم «تبارک الله…» و به عشق
بر حضرت قائم (عج) این دقایق تبریک

***
ای دوست، امام جمعه های دل من
معشوق تمام جمعه های دل من
پشت سر تو نماز بگزارم کی؟
با عشق تمام جمعه های دل من

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا