🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(23)

(ثبت: 219825) آذر 30, 1398 

 

ما منتظریم و چشمها مانده به دور

شاید از پشت کوهها حضرت نور

بگشاید چشم و دل به یاران بدهد

گویند رسیده عاشقان وقت ظهور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. چشم انتظار ظهور

    امید …

    دست مریزاد استاد

    یلدایتان مبارک

    🌈🌸🌸🌺🌸🌸🌈

    • درود جناب بایبوردی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      برشما هم مبارکباد
      برقرارباشید🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  2. یا مهدی🌹🌹🌹

  3. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای ابوطالبی نژاد
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا