🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(34)

(ثبت: 255553) بهمن 8, 1401 

 

با آمدن تو ، کشف هر راز شود

در عالم دل به عشق، اعجاز شود

قفل است دل تمام عالم، آقا

این قفل ، به دست تو، فقط، باز شود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 8, 1401

    یا مهدی

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 8, 1401

    اللهم عجل لولیک الفرج

    درود بر شما جناب ابوطالبی نژاد عزیز

    اجرتان با صاحب اثر

    زنده باشید به مهر

    💐💐🙏🙏👏👏👏🌺

  3. طارق خراسانی

    بهمن 8, 1401

    با آمدن تو ، کشف هر راز شود
    در عالم دل به عشق، اعجاز شود

    قفل است دل تمام عالم، آقا
    این قفل ، به دست تو، فقط، باز شود

    سلام و درود

    الحق چنین است
    الهی هرچه زودتر آقا بیاید
    دنیا خیلی آشفته شده است و دل ها چه قدر بیمار
    آقا بیا
    اللهم عجل لولیک الفرج

    در پناه خدا🌱👌👌👌👌👌👌👌👌🌱

    • سلام و درودجناب استادطارق عزیز
      سپاس از حضورحضرتعالی
      خداوندپشت وپناهتان
      سربلندباشید
      🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا