🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(40)

(ثبت: 257415) اسفند 27, 1401 

 

ما منتظریم، چشم بر احسانت

در محفل عشق، کوچه ی رندانت

کی می آیی مست کنی این همه را

با آب حیات ، جمعه، در دستانت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 27, 1401

    سلام و درود
    یا اباصالح المهدی

    • سلام و درودجناب رضا پورعزیز
      سپاس از حضورتان
      درپناه حصرتش سربلند باشید
      🌺🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    اسفند 27, 1401

    سلام و درود

    به امید ظهور قائم آل محمد

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • سلام و دروداستاد طارق عزیز
      سپاس از حضورتان
      درپناه حصرتش سربلند باشیدوپبروز
      🌺🌺🌺🌺

  3. سیاوش آزاد

    اسفند 27, 1401

    سلام به امید ظهورشان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا