🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه

(ثبت: 248732) تیر 2, 1401 

 

بی تو شده این جهان سرابی دائم
دارم دل خسته و خرابی دائم

شاید که بگیرد این غمت را از من
ساقی و پیاله و شرابی دائم

 

 

 

 

نظرها
  1. در پناه خدا
    شادکام باشید
    🌷🌷🌷

    • محمد خسروی

      تیر 2, 1401

      مهرتان را سپاس
      آرزوی شادی و تندرستی
      سلام و عرض ادب
      🙏🌸💐🌷

  2. سلام و درود
    مست می انوار دائمی باشید

    • محمد خسروی

      تیر 2, 1401

      درود بسیار گرامی
      سپاس از مهر بیکرانتان
      شاد باشید
      🌸🙏💚

  3. طارق خراسانی

    تیر 2, 1401

    سلام

    به به

    لذت بردم

    درپناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • محمد خسروی

      تیر 2, 1401

      استاد عالی مقام
      سلام و عرض ادب
      سپاس از مهر و سخاوت کلامتان
      پاینده باشید
      🌹🙏💚

  4. 🌹🌹🌹

    • محمد خسروی

      تیر 2, 1401

      سلام و سپاس از مهر حضورتان
      شاد باشید
      🌸🙏🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا