🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشق عاشق شما

(ثبت: 242969) آذر 4, 1400 

سروش هایی از جامعه ی کبیره

سروش 5

خواستم عاشق خدا بشوم

و ز غیر خدا، جدا بشوم

گفت باید دل-آشنا بشوم

عاشقِ عاشقِ شما بشوم

“مَن اَرادَالله….”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. پیرایه یغمایی

    آذر 4, 1400

    محمد علی جان رضا پور سلام
    من مرتب کارهای شما را دنبال می کنم
    و اگر چیزی نمی نویسم نه این است که دوست نداشته باشم، بلکه هنوز این مسلک جدید شعر را هضم نکرده ام / دارم به خودم فرصت می دهم برای اینکه با این مکتب نزدیک بشوم
    تلاش پی گیر شما زیباست

  2. سلام علیک
    قال الله تعالی:
    یا داوود ترید و ارید و لایکون الا ما ارید 🌺

  3. نسرین حسینی

    آذر 4, 1400

    زیبا بود

    دستمریزادتان باد
    درودها جناب رضاپور عزیز
    قلمتون مانا 🌺🌺❤❤

    • سلام ها و درودها و سپاس ها یتان
      سرکار خانم حسینی گرانقدر 🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    آذر 4, 1400

    سلام و درود

    مانند همیشه زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا