🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاصی از…

(ثبت: 243133) آذر 7, 1400 

 

زنی مستاصلم
قبل اعدام،
کُنجِ یک سلول دل گنده!
با ویارهای طولانی،
رفتی از زنی که در شکم دارد
از گلی که آب دادی،
از زنانِ ریش داربی ریشه، لطف کن کمی برگرد!
با خودم سخت، هم بندم
با عروس، بداقبالی
این منِ باردار دل مرده،
عاصی از گریستنی طولانی
روسری بریده در مرگت!!!!
دامنم، خم کرد آقا!!!
آنقدر شعر گفتم
حمد را
سوره را
عفو گرفته ام برگرد

✍#لیلا_بهمنی(سالیز)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹

  2. سپاس ودرود بزرگمر🌸🌸

    • مدینه ترکاشوند

      آذر 12, 1400

      درودها استاد والاگوهر قلمتان نویسا
      لذت بردم دستمریزاد👏🏻👏🏻🍀💐🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا