🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عرش می لرزد ، زمانی ساقیا

(ثبت: 221417) بهمن 21, 1398 
عرش می لرزد ، زمانی ساقیا

 

عرش می لرزد ، زمانی ساقیا
سر کِشی می را که مدحی اشقیا

ما به دور از مدح جامی سَر کشیم
بینِ خلقی همچو خیّامی نما

ولی اله بایبوردی

02 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حامی شریبی

    بهمن 21, 1398

    پیامی در سرایشی زیبا
    درودتان باد
    جناب استاد بایبوردی نازنین و گرامی
    🌹🌺🌹🌺

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 21, 1398

      سلام

      استاد شریبی ارجمند

      سپاس از دیدگاه با ارزشمندتان

      شادکام باشید

      🌈🌈🌈🍃🌈🌈🌈

  2. سمیه صباح

    بهمن 21, 1398

    استاد بزرگوارم،
    بسیار زیبا است.
    دست مریزاد گرامی🌹🌺🍃🌸

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 21, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      ممنون از همراهی تان

      🌈🌈🌈💐🌈🌈🌈

  3. طارق خراسانی

    بهمن 21, 1398

    سلام و درود بر بزرگمرد پاک

    قدح باده ی عشق تان همیشه پر از می باد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 22, 1398

      سلام

      استاد خراسانی بزرگوار

      سپاس از دیدگاه با ارزشمندتان

      در پناه ایزد منّان

      شادکام باشید

      🌸🌸🌸
      🌺🌺
      💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا