🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عروس صد رنگ

(ثبت: 249036) تیر 15, 1401 
عروس صد رنگ

ترانهء عروس صدرنگ

دنیا به کام عاشق ؟
یه شوخی بزرگه
رفتار این زمونه
رفتار پیره گرگه

یه لحظه ایی به شوخی
چشماتو هم میذاری
وقتی که واکنی چشم
بازندهء قماری

دنیا پر از دروغه
یک قصهء پر از جنگ
بینی عروسه اما
باشه عجوز صد رنگ

دنیا عروسه اما
هر لحظه با یه داماد
از دست این زمونه
با این عروس فریاد

ما عاشقای ساده
بیزار ازاین عجوزیم
رو تن آرزوها
رخت امید میدوزیم

شاید یه روزی آدم
ببینه که چه کرده
بایسته پشت حوا
باور کنه که مرده

شاید که اون روز خوب
باشم من و ببینم
دنیا شده گلستان
من خارهاشو می چینم.

سیدرضاموسوی راضی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    تیر 15, 1401

    درود ترانه‌ای خوب بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا