🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عریان خواب

(ثبت: 6576) شهریور 14, 1397 

سرود موج دریای عذابیم

دهان ِ زخمی از نیش سرابیم

هوا سرد است ما در پنجه ی شب

کنار گرگ غم عریان ِ خوابیم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    شهریور 14, 1397

    درود ها 
    دوبیتی پر دردی بود و بدون ایراد عروضی

    لذت بردم بزگوار

    نویسان و شادکام باشید

  2. طارق خراسانی

    شهریور 14, 1397

    سلام و درود 

    بسیار زیبا و موثر 

    در پناه خدا

  3. ابوالقاسم کریمی

    شهریور 14, 1397

    سپاسگزارم

  4. ابوالقاسم کریمی

    شهریور 14, 1397

    سپاسگزارم

  5. ابوالقاسم کریمی

    شهریور 14, 1397

  6. رضا زمانیان قوژدی

    شهریور 14, 1397

    سلام جناب کریمی عزیز.

    زیبا می سرایید.

    آفرینتان باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا