🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق، بی دل شدنم آسان کرد

(ثبت: 215352) مهر 5, 1398 

باور نمی کنی
باور نمی کنند
دل را
به سرخِ بادِ حوادث
سپرده ام و سر
به نیزه ها
تا شام!
»
عشق می آمد و دل مثلِ برق
خویش، در دامن او پنهان کرد

سال ها شد که ندیدم دل را
عشق، بی دل شدنم آسان کرد

چهارم مهر 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 5, 1398

    درود و عرض ارادت
    جناب استاد خراسانی نازنین
    بسیار زیباست
    سروده شما
    🌿🌺🌺🌺🌺🌺
    دل نیست
    اینکه به دستت گرفته ای
    این رونق تمام هواخواهی منست
    🌿🌺🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      مهر 5, 1398

      سلام بر حضرت معصومی عزیز

      سپاس از حضور بسیار پر شور و گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  2. باور نمی کنی

    باور نمی کنند

    دل را

    به سرخِ بادِ حوادث

    سپرده ام و سر

    به نیزه ها

    تا شام!

    …. سلام و سپاس استاد

    • طارق خراسانی

      مهر 5, 1398

      سلام استاد گرانمهرم

      بدون شک آنگونه استاد نگاشته اند ویرایش خواهد شد
      دمتان گرم
      چقدر خوب شد اینجا آمدید
      قدر شما را امیدوارم بدانند و بدانیم

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  3. “عشق، بی دل شدنم آسان کرد”
    به به!
    به دل نشست
    .
    دلی که با عشق
    به قایم باشک است
    .
    “پنهان شدم در دل”
    عشق
    چشم گذاشت
    درون دل
    پنهان شدم
    عشق آمد و
    دل را
    با خود
    برد…
    .
    بداهه ای کودکانه از سر شوق
    پیشکشی به بابا طارق جان عشق❤

    • طارق خراسانی

      مهر 5, 1398

      سلام و درود بر مینای مهربانم

      سپاس از حضور همیشه گرم و سراسر مهر دختر گلم

      در پناه خدا شاد زی🌿🙏❤️🌿

  4. سال ها شد که ندیدم دل را

    سلام و درودها

    استاد ارجمند

    تقدیمی : 💐

    قلبِ معشوق عاشقی ، یک لحظه ای
    همچو رعدی ، برقِ ابری ، توده ای

    گر فضا را کرد ، روشن ، ناگهان
    جذبِ دل یک لحظه شد با دیده ای

    ولی اله بایبوردی

    05 / 07 / 1398

    🍃💐🌿🌿💐🍃

  5. طارق خراسانی

    مهر 5, 1398

    سلام و درود بر دوست گرانقدر شاعرم
    حضرت بایبوردی عزیز

    بداهه های شما خود کتاب شعری زیباست
    سپاس از حضور بسیار گرم و پر مهرتان

    در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا