🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق بیاموز

(ثبت: 242766) آبان 20, 1400 
عشق بیاموز

 

گفت مرا پیرِ خردمندِ مست
عشق بیاموز و دل آور به دست

هستی دنیا همه پوچ است و هیچ
گِردِِ چنین هستی فانی مَپیچ

یادگاری از دوران جوانی ست،
در مهر ماه 1355 سروده شده است.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. اسماعیل علیخانی

    آبان 20, 1400

    سلام استاد
    احسنت
    ای هیچ برای هیچ در هیچ مپیچ🌺

    • طارق خراسانی

      آبان 20, 1400

      سلام و درود
      سپاس از مهر حضورتان
      در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا