🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق بی نظیر

(ثبت: 220013) دی 4, 1398 

 

بنام خدا

“عشق بی نظیر”

هر چند که در میکده‌ی عشق اسیرم
مگذار در این میکده گمنام بمیرم

عاشق‌ شدن ای‌ دوست‌ همان تاج‌گذاری است
با اینکه در این شهر نه شاهم نه وزیرم

در بین همه آدمیان نیست نظیرت
بر عکس منی در همه‌ جا هست نظیرم

من رهگذری ساده و بی دغدغه بودم
تا اینکه به یک ثانیه بستی تو مسیرم

با عشق گره خورده سراپای وجودم
از روز ازل بود همین عشق خمیرم

…..
…………………………….
علی_رفیعی_وردنجانی
۱۳۹۸/۱۰/۰۳

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود

    عالی ست

    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. باسلام و درود خدمت علی آقای رفیعی عزیز
    اشعارت مثل همیشه ناب و خواندنی و البته دوست داشتنی
    زنده باشی و بدرخشی
    🌹🌹🌹🌹

  3. ماشاءالله جناب رفیعی

    درودتان باد🌹

  4. عاشق‌ شدن ای‌ دوست‌ همان تاج‌گذاری است
    با اینکه در این شهر نه شاهم نه وزیرم

    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا