🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق علی به هیچ برابر نمی شود

(ثبت: 2476) شهریور 29, 1395 

 

الحمدلله الذی جعَلَنا من المتمسکین بولا یة علی امیرالمؤمنین ع والائمة المعصومین علیهم السلام

 

عشق علی به هیچ برابر نمی شود

هرعاشقی که عاشق حیدرنمی شود

بردوش آفتاب علی پا نهاده چون

جز او کسی که یار پیمبرنمی شود

نازل شده است آیه ی تطهیربهراو

دل بی ولای او که مطهر نمی شود

دانی که لافتی به چه معنارسول گفت

دستی که دست فاتح خیبرنمی شود

کوثر کرامتیست ز دریای جود او

هر چشمه ای که چشمه ی کوثرنمی شود

واکن زبان به مدح علی درک می کنی

بی ذکر او دهان که معطر نمی شود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. اله یار خادمیان

    شهریور 31, 1395

     سلام و درود بر شما  و بسیار ارزشمند و زیباست  اجرتان با صاحب الر         این عید مقدس بر شما مبارک باد

    • سلام جناب خادمیان بزرگوار
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      سرافرازباشید

  2. درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا