🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق مجازی

(ثبت: 224932) فروردین 19, 1399 

 

کاش می شد صدای تو را

از دور دست مجازی شنید

تلنگر صدایت با استیکر اخموی

گوشیت همخوانی ندارد

در پشت نگاه عبوس شکلک ها

دنیای از مهربانی نهفته است

باشد که زمانی استیکر  خندان نگاهت

مرا در آغوش گیرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مسیب عبدلپور

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب شاعر محترم

    عالی بود
    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید

    🌹🌷🌷🌹🌷🌹

    • محمد رضا درویش زاده

      فروردین 19, 1399

      درود بیکران بر شما دوست شاعر و نازنینم جناب عبدلپور عزیز سپاسگزارم تندرست باشید و شاد🌹🌹🌹🌹

  2. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 19, 1399

    سلام و عرض خیر مقدم.
    زیبا و دلنشین می نگارید.
    آفرین

    • محمد رضا درویش زاده

      فروردین 19, 1399

      درود بیکران استاد ارجمند سپاسگزارم مانا باشید و تندرست🙏🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا