🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق پوچ

(ثبت: 267245) بهمن 2, 1402 

 

چشم  تو  زیبا  و  نگاهت   عاشقانه  است
به به چه اخلاقی تو داری ، خالصانه است

به به  چه  شعری  را  برای  من  سرودی
هر مصرعش عطری ز بوی رازیانه است

ابیات  تو   زیباترین   شعر  جهان  است
ایهام  آن  از  جنس دیوان و فسانه است

مانند   مهتاب   رئوفی   در    شب    من
مانند خورشیدی که مهرش مادرانه است

آماده  کن  خود  را  برای  خلوت  من
آغوش تو آغوش  گرم و دلبرانه  است

دردانه ای ،  مستانه ای  ،  حلوای  مستی
مانند انگوری که هسته اش دانه دانه است

تر  کن   لبانم   را   ز  شرب  دیدگانت
چشمان تو  گیراترین راز  زمانه است

چشمان مستت  را  ز  رویم  بر  مگردان
این رسم قهاری که داری ظالمانه است

“عیدی” رها کن عشق بیعار  و  تهی  را
اینها همه سرگرمی و لاف و بهانه است

#عیدی_خلیلی

 



 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 2, 1402

    درود بر شما🌹

  2. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1402

    سلام

    چشم تو زیبا و نگاهت عاشقانه است
    به به چه اخلاقی تو داری ، خالصانه است

    چه عیدی زیبایی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا