🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آگهی مرگ

(ثبت: 267056) دی 25, 1402 

💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼
🍃🌺🍂
🌾🍂
🌸

رفتم از پیش شما گاه مرا یاد کنید
ساز سرنا بنوازید و مرا شاد کنید

صفحه ی آگهی مرگ مرا چون دیدی
خواهشا یاد مرا زنده قلمداد کنید

نکنید گریه و زاری که ز غم بیزارم
رخت رنگی به تن و هلهله ایجاد کنید

بر سر  سنگ  مزارم  قفسی  بگذارید
هدهدش را به هوای خودش آزاد کنید

خواندن فاتحه بر مرده چه سودی دارد
فکر خشکیدن آن شاخه ی شمشاد کنید

منشینید و بگویید که “عیدی”آن بود
من که رفتم بنشینید و خود آباد کنید

#عیدی_خلیلی

🌸
🌾🍂
🍃🌺🍂
💐🌾🍀🌼🌷🍃

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 26, 1402

    بر سر سنگ مزارم قفسی بگذارید

    هدهدش را به هوای خودش آزاد کنید…

    درودها بزرگوار
    💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا