🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلسوخته

(ثبت: 266686) دی 13, 1402 

🌾🍂🍂🌾
🍂🍂
🌾🌾
🍂

می روم اما بدان دنیا جوابت می کند
چون که سوزاندی دلم را نقره داغت می کند

عهدتان با ما وفاداریتان با دیگری
بی وفایی با دل من بی قرارت می کند

باورم گوید که گر دست قضا بسپارمت
پیش عشاق فلک بی اعتبارت می کند

آتشی کان را فشاندی بر دل و بر جان من
روزگاری آید و سوزش کبابت می کند

آنقدر داغم که درمان نیست آهم را بگو
عاقبت میگیردت خانه خرابت می کند

عیدیا! بیهوده دل را دست بی مهران مده
عشق نا فرجام آخر غمگسارت می کند

#عیدی_خلیلی

🌾🌾🍂🍂
🌾🌾🌾🍁🍁🍁
@eydyes_poem

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 13, 1402

    سلام و درود

    زیباست

    در پناه خدا، 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • عیدی خلیلی

      دی 13, 1402

      ممنون و متشکرم استاد گرانقدر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا