🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد ایام

(ثبت: 267130) دی 28, 1402 

🌾🍂🍂🌾
🍂🍂

قاصدک دیدی که دلهامان چگونه شاد بود
خنده بر  لب  داشتیم  افکارمان آزاد  بود؟

کفش هامان پاره اما قلبمان گل مخملی
بادبادکهایمان  در  اوج  ابر  و  باد  بود؟

زیر کرسی های چوبی با لحاف گل گلی
قصه ها از بیستون و  تیشه ی فرهاد بود

تخته پاکنهای ابری ، جلد دفتر کاغذی
امتحانات نهایی نیمه ی  خرداد  بود

رقص دختر با پسرها رقص خواهرگونه بود
رسم  احساس  برادرگونه بی ایراد  بود

قاصدک یادم نمی آید در آن صلح و صفا
قصه ی  مردانگی  سرلوحه  افراد  بود

دردمان بی ناله بود  و خانه هامان کاگلی
قاصدک ، هرگونه بود ، ایرانمان آباد بود

 

#عیدی_خلیلی

🌾🌾🍂🍂
🌾🌾🌾🍁🍁🍁

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 28, 1402

    سلام و عرض خیر مقدم🌹

    بسیار زیبا و دلنشین

    درودها برشما

    در پناه خدا 🍃👏👏👏👏👏👏🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا