🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 240635) تیر 28, 1400 

 

عشق،،،
حدیثی‌ست همیشه حادث…

–در روح،،،
نه بر زبان!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 28, 1400

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. مسعود آزادبخت

    تیر 30, 1400

    سلام و احترام گرانبانوی مهر
    کوتاه شعری زیبا
    درود برشما 👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا