🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عصا کش

(ثبت: 214308) شهریور 12, 1398 
عصا کش

وقتی
عصا کش دردهایت
بودم
چه ساده مرا
بخاطر داشتند
این پیاده روها
منبعد
دلواپس چیزی نباشد
از این پس
درگلوی
باد
جاخواهم گرفت

حامی شریبی

 

 

 

 

نظرها
  1. مينا امينی

    شهریور 12, 1398

    درود هنرمند
    مانا باشید به مهر بزرگوار💐💐

    • حامی شریبی

      شهریور 13, 1398

      من
      نشانه ی زخمی ام
      که
      صدایش
      شبیه به افتادن
      سیبی بود
      حامی شریبی
      درودگرامی و مهربان
      حضورت هوای خوب
      تازگی ست

  2. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 12, 1398

    … سلام
    به قلمت غبطه می خورم و با دلت نیز کاش می شد چند پیاله می…

    بی تردید شما یکی از برترین کوتاه نویسان این هزاره بیم هستید و در هزاره های آینده، افتخار هر تاریخ…

    • حامی شریبی

      شهریور 13, 1398

      به سرم میزند
      گاهی سراغم را
      از خیال
      تو
      بگیرم
      اگر چه حال
      تو
      هم از این
      جیبهای ندوخته
      چندان خوب
      نیست

      حامی شریبی

      درمحضر استاد خوبیها و دوستیها
      مشق دل پس میدهم
      افتخار به حضور ارزشمندتان
      گرامی

  3. طارق خراسانی

    شهریور 12, 1398

    سلام و درود

    وقتی استاد ترکمان از این اثر باشکوه و شاعرش تمجید می کنند حرفی برای گفتن نیست.
    به وجودت افتخار می کنم.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🍃

    • حامی شریبی

      شهریور 13, 1398

      وقتیکه
      تو
      هستی
      همه چیز
      خوب
      است
      من
      پنجره
      و
      این آدمها

      حامی شریبی

      درود بر الطاف همیشه مهرتان گرامی و ارجمند
      درپناه
      خدای
      خوبیها

  4. حامی شریبی

    شهریور 13, 1398

    تورا
    نمیدانم
    ولی
    لبخندم
    در فصل شکوفه
    شدن
    مُرد

    حامی شریبی

    ممنونم که هستی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا