🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عصر بی وفایی…

(ثبت: 4189) خرداد 15, 1396 

          « به نام خدا »

ای کاش هر چه هستیم اهلِ ریا نباشیم

در عصرِ بی وفایی ما بی وفا نباشیم

زَنگارِ کینه ها را از سینه ها بشوییم

در این دو روزهٔ عمر از هم جدا نباشیم

با «چشمِ دل» ببینیم نا دیدنی ترین را ؛

با «گوشِ جان» نیوشیم تا در خطا نباشیم

از کبر و فخر و نخوت پیوسته دور گردیم               

در بندِ قیل و قالِ، ما و شما نباشیم

مرگ و بقای انسان باقیست تا جهان هست

در قیدِ رمز و رازِ مرگ و بقا نباشیم

روزی رسد که ما هم باید روانه گردیم

در فکرِ اینکه آیا ؟ کِی؟ یا کجا ؟ نباشیم

چون باد در گذارند این لحظه ها و شاید ؛

ما هم در این گذرگاه فردا به جا نباشیم

بگذار خاطری خوش ، تا با مرورِ ایام ؛

یاد آورند از ما،،، شاید فنا نباشیم !!!

«مهران» خوشا زمانی کاندر میانِ یاران

در یادِ هیچ یاری ، غیر از خدا نباشیم.

   

        « مهران اسدپور »

نظرها 10 
  1. سمانه تیموریان

    خرداد 15, 1396

    فوق العاده زیبا 

    در پناه خدا همیشه شاد و سعادتمند باشید 

    • مهران اسدپور

      خرداد 16, 1396

      درود و سپاس سرکار خانم تیموریان …

      موفق و منصور باشید.

  2. سحر جهانی

    خرداد 15, 1396

    *ای کاش هرچه هستیم اهل ریانباشیم *

                 

    درود و احسنت برشما جناب آقای اسد پور

    ایام به کام 

    • مهران اسدپور

      خرداد 16, 1396

      درود و سپاس از فیض حضورتان …

      در پناه حق شاد و تندرست باشید …‌

  3. منصور شاهنگیان

    خرداد 16, 1396

    درود بر مهران عزیز …

    • مهران اسدپور

      خرداد 16, 1396

      درودها حضرت شاهنگیان عزیز و بزرگوار ؛

      سپاس از حضور سبز و نگاه پرمهرتان …

  4. علیرضا حکیم

    خرداد 16, 1396

    درود بر شما گرامی 

    شعری زییا و و معنوی و درخور بود

    احسنام

    • مهران اسدپور

      خرداد 16, 1396

      درود و سپاس جناب حکیم گرانقدر؛

      پیوسته شاد و تندرست باشید.

  5. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 16, 1396

    درود بر شما

    زیبا و آموختنی سروده اید.

    • مهران اسدپور

      تیر 13, 1396

      درودها سرکار خانم خیاط پیشه گرانمهر ؛

      با سپاس از حضور مداوم، پرمهر و ارزشمند حضرتعالی …

      حقیر را برای تأخیر در پاسخ به مهر مدامتان عفو فرمائید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا