🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عصر روز ششم و دل به تلاطم افتاد

(ثبت: 225190) فروردین 23, 1399 

 

السلام علیک یا صاحب الامر والعصر والزمان (عج) ادرکنی

عصر روز ششم و دل به تلاطم افتاد

شورش از عشق شما در دل مردم افتاد

باز هم شد شب آدینه و دستان دعا

باز هم ولوله در گنبد هفتم افتاد

هر چه امسال نمودیم به عشق تو درو

آتشی آمد و در خرمن گندم افتاد

کوفه یا مکه بگو جای تو مولایم یا

جمکران است که در گوشه ای از قم افتاد

آخرین خم تویی از خمکده حضرت عشق

هر چه مستی همه گویند در این خم افتاد

دستها شد به دعا چشم به بالا دیدیم

نور عشق است که در سینه انجم افتاد

«کاش» گفتیم که از دست تو جامی بزنیم

حیرت آمد دهن ما ز تکلم افتاد

خبر آمد خبری ؛ جمعه دیگر شاید…

زین سبب بر لب عشاق تبسم افتاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 23, 1399

    اللهم عجل لولیک الفرج

    درودها آقای طالبی
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر💐🙏

  2. طارق خراسانی

    فروردین 24, 1399

    سلام و درود
    دلتنگتان بودم

    بی تکلف عرض می کنم اثری محکم و به یاد ماندنی ست

    در پناه خدا 🌿❤️👏👏👏👏👏👏❤️🌿

    • درود استاد طارق عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      من هم دلتنگ شما دوستان عزیز بودم
      خداوندپشت وپناهتان
      برقرارباشید❤️❤️❤️

  3. علی معصومی

    فروردین 24, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 24, 1399

    درودتان
    احسنت
    اجرتان با امام زمان،
    بزرگوار!
    دعوت اید به پنجمین کارگاه همیاری سایت:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا