🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر

(ثبت: 244705) بهمن 3, 1400 
عطر

 

عطر دلخواهم
می پیچد
میان کوچه باغ های روستا
پر می کشم
تا باغ خاطره
تکیه میکنم
بر عطر دیوارهای کاه گلی

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

نظرها
  1. کمال کمالی

    بهمن 3, 1400

    درود و سپاس عزیز
    دستمریزاد

    عجب عطری دوست داشتنی و زیباست بزرگوار 🌷🌷🌷🌷شادکام باشید

  2. کمال کمالی

    بهمن 3, 1400

  3. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1400

    سلام. و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  4. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1400

    باصفاست🌿🌿🌿🌹🌹🌹💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا