🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطرِ گرمِ احساس

(ثبت: 157613) اسفند 2, 1397 
عطرِ گرمِ احساس

1-
شب و خیال تو و این گذارِ ثانیه ها
من و شمیم تو و تار و پود قافیه ها
تو اصل مساله ای و ندارمت افسوس
تب و هوای تو و ناگزیرِ حاشیه ها
*********
2-
تو تیتر اول روزنامه ی من
بهار رویش هر چامه ی من
خبر بهتر ز لبخند و وصالت؟
چو عطر گل نشین بر جامه ی من
**********
3-
عزیزِ واژه های من
بهارِ لاله های من
تو عطر گرم احساسی
میانِ جامه های من

پ.ن:
می نوازد نرمی احساس تو
تاریکی گیسوی من…

 

مهناز نصیرپور

 

 

 

 

 

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    اسفند 2, 1397

    درودتان

    زیبا و عالی سروده اید

    دستمریزاد

    👏👏👏👏👏

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا