🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر معرفت

(ثبت: 239863) خرداد 25, 1400 

به نام خداوند عشق.

هنگام‌، دست‌ نرم‌ تو جان‌ را ميان‌ گرفت ‌
………….. امواج‌ عشق‌، اين‌ تن‌ و بر استخوان‌ گرفت‌

پيغام‌ چشم‌ تو در چشم‌ من‌ روان‌
………….می رفت‌ تا به‌ عمق‌ بدن‌ هم‌ كه‌ جان‌ گرفت‌

فرياد شوق‌ در مه‌ و مهتاب‌ می نواخت‌
…………..فرياد عشق‌ ، صحنه‌ی هفت‌ آسمان‌ گرفت‌

با موج‌ چشم‌ تو دل‌ می شود به‌ جوش ‌
……….. رقصی به‌ جان‌ شود، دل‌ِ من‌ از فغان‌، گرفت‌

آن‌ ناز و عشوه‌ات‌ كه‌ مرا كُشته‌ دم‌ به دم‌
…………..جانی مرا كه‌ نيست‌ بيا هان‌ همان‌ گرفت‌

ناقوس‌ عشق‌ تا به‌ سماوات‌ می زند
……………..تا هر كجا شود همه‌ را بی گمان‌ گرفت‌

هر گَه‌ به‌ چشم‌ ناز تو من‌ می كنم‌ نگاه‌
………….. بی اختيار اين‌ لب‌ و باز اين‌ زبان‌ گرفت‌

زيبای دل‌ تو پهنه‌ی گيتی گرفته‌ای
…………… با حُسن‌ خُلق‌ جمله‌ی عالم‌ توان‌ گرفت‌

در جنبش‌ از نسيم‌ بريزد چو عطر گل‌
……………… با عطر معرفت‌ بتوان‌ تا جهان‌ گرفت‌

«فاتح‌» نداردش‌ گله‌ای از شباب‌ عشق‌
……. ……..ياد از شباب‌ خاطره‌ انگيز ، امان‌ گرفت‌ .

 

 

 

نظرها 10 
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 25, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌸

    • درود بر بانوی فرزانه و بزرگوار

      ممنونم از حضورتان

      درود خداوند بر شما

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. نسرین حسینی

    خرداد 25, 1400

    بیت به بیتش زیبا بود وپرمحتوا
    درودها برشما حضرت استاد فاتح گرانقدر
    رقص قلمتون ماندگار وسایتون مستدام
    🌺🌺🌺

    • سلام بر بانوی ادیب و فرهیخته

      بی نهایت ممنونم از حضرتعالی

      خیلی بزرگوارید

      خداوند یارتان باد

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. غلامحسین جمعی

    خرداد 26, 1400

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارم

    دستمریزاد بزرگوار

    زیبا و فاخر است عزیز

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • درود بر استاد عزیز و بزرگوار

      ممنونم از محبت حضرتعالی

      خداوند یارتان

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  4. با سلام وارادت
    استاد بزرگوار
    سرودی نا ب بامعنا خواندم
    هزاران درودتان باد
    🌹🌹🌹🌹

    • سلام بر استاد عزیز و اندیشمند

      خیلی محبت فرمودید

      سپاستان باد بزرگوار

      خداوند یارتان

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    خرداد 28, 1400

    درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • درود بر استاد عزیز و بزرگوار

      ممنونم از شما

      حق یارتا باد

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا