🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عمرگرانمایه

(ثبت: 456) دی 8, 1394 
عمرگرانمایه

گر رفتن من به دست من نیست،چه سود؟

هم  آمدنم  که  دست  من  نیز،  نبود.،!

این بار گران،عیان به دوشم،کِه نهاد؟

وان عمرگرانمایه،که دزدانه ربود،؟

ب،علی زاده( کیمیا) آلمان