🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عنایت خدا و چهارده معصوم

(ثبت: 223415) اسفند 16, 1398 

 

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

هر روز بلایی رسد از عالم بالا
سیل، زلزله، آنفلوانزا، کرونا

با عنایت خدا و چهارده معصوم
پیروز شویم ما همه انشا الله

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 16, 1398

    سلام و درود

    اجرتان با ولایت

    تقدیمی : 🌷

    ز اعلی عالَمی آید ، بلایی
    بلا نازل چه گویی ای ولایی

    گهی با سیل و گاهی با زلازل
    به یاد ایّوب افتی ، ذکرهایی

    ولی اله بایبوردی

    16 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌷🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا