🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عکس پرسنلی

(ثبت: 224729) فروردین 13, 1399 
عکس پرسنلی

 

از باغ سبز نگاهت
کارت پستال بفرست
فتوکپی شده پلکم
نه جانی مانده، نه دلی
سیاه و
سفیدم
این روزها
سیاه و سفید
بیا
رنگ بپاش
بهار باش
روحم نگیرد
در کهنهْ عکس هایِ
پرسنلی

#مینا_یارعلیزاده
۹۹/۱/۱۲

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حامی شریبی

    فروردین 13, 1399

    از باغچه های سبز نگاهت
    کارت پستال بفرست
    فتوکپی شده پلکم
    نه جانی مانده
    نه دلی
    سیاه
    و
    سفیدم این روزها
    سفید و سیاه
    بیارنگ بپاش
    بهار باش
    روحم نگیرد
    در کهنه عکس پرسنلی

    #مینا_یارعلیزاده

    قلمتان مانا
    شاعر خوب خاطره ها و عکس
    پرسنلی
    نوستالژی زیبایی بود
    درودتان باد
    🌹🌹

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 13, 1399

      درود و مهر جناب شریبی ارجمند
      ممنونم از نظر خوبتان بهره مندم ساختید
      گوارای نگاه نازنین تان
      زنده باشید بزرگوار شاعر
      🙏🙏

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 13, 1399

      آری نگاه و نگریستن از دوچشم ممکن می شود ولی این نگاه مجموعا یک باغ سبزست ازین رو باغ سبز نگاه مدنظر نگارنده بود
      عکسهای پرسنلی تعدد و استمرار این تنهایی و غم بود که در کهنه عکس نه که با کهنه عکسها مجموعا این حس همراه بود
      شاعر خوب سپیدسرایم اینها نکاتی بود که لازم دانستم به شما سرور عزیز که شاعر محبوب من نیز هستید اعلام نمایم گرچه شما خود استاد و ادیبید و بسیار خوش سلیقه👏🌷
      بسیار ممنونم از بودن تان همیشه منتظر نقد و نظرهای بسیار خوبتان هستم
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

      • حامی شریبی

        فروردین 13, 1399

        واژه های معنایی از این تصاویر خود بیان کارتپستالی از فضای رومانتیک و احساساتی ست که با اتحاد خوب واژه ها شعریت شعر به خوبی و شاعرانه چینش شده که زبان مفهومی آن با نوستالژی ( عکس پرسنلی ) بواسطه ی زبان نو تر و تازه گردیده
        واین بلوغ احساس و قلم شما ست که به زیبایی اجرا شده گرامی
        بانوی خوب شعر🌹🌹

  2. محمد ترکمان(پژواره)

    فروردین 13, 1399

    … درود و احسنت بانو

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 13, 1399

      درود و مهر و سپاس استاد فرهیخته و یکتاقلمم
      زنده باشید و پایدار مهربان🌷🌷🌷

  3. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 16, 1399

    درود مثل همیشه زیبا 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا