🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عکس

(ثبت: 248665) خرداد 31, 1401 
عکس

 

عکسی پایین افتاد

عکسی بالا رفت

دل به کوچ دائمی نهاد

جمع چلچله.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها 10 
  1. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1401

    سلام آغاز فصل زیبای تابستان و بلندترین روز سال مبارک باد
    سوالی از محضر دوستان می پرسم
    چرا در وصف تابستان شعر چندان گفته نمی شود و ظاهرا از آمدنش خوشحال نمیشوند و تبریک نمی گویند؟

    • سلام و درود
      اتفاقأ من هم دیشب و همین تازه، در گروه فامیلی مان آغاز تابستان را تبریک گفتم بویژه این که زادروز خواهرزاده ام نیز هست.
      آغاز فصل گرم بر شما مبارک
      ضمنا گویا دیروز، طولانی ترین روز سال (نقطه مقابل یلدا) بود
      و امروز هم تقریبا همان خاصیت را دارد.
      روز طولانی ترین خجسته باد!
      دیر و روشن بمانید!

      • سیاوش آزاد

        تیر 1, 1401

        گفتم اگر انسان مطلبی را اشتباه بگوید تصحیح آن اشتباه کار آسانی نیست من این متن را با اندک تلاشی کپی کردم حال بخواهم تک تک این هشتاد متن را تصحیح کنم که دیروز بلندترین بود بخصوص در شعر ناب که ویرایش نظرات دردسر بیشتری دارد حال این مسئله مهمی نیست در مسائل حیاتی چون دین اگر شعری نشر یابد و یک نفر گمراه شود چه؟
        باری تولد صبیه ابوی بنده نیز امروز است

        • تبریک عرض می کنم.
          به سلامتی و مبارکی ان شاء الله

          • سیاوش آزاد

            تیر 1, 1401

            متشکر
            لغت صبیه و ابوی و در کنار هم قرار گرفتن این دو و لقمه را دور سر چرخاندن بدون گفتن خواهر بحمدلله برایتان جا افتاده است

          • الحمدلله
            این هم از کرامات حضرت سیاوش است و باید قدر دانست.

        • اسلام، دین صداقت است
          و حال امروز، روشن.

          • سیاوش آزاد

            تیر 1, 1401

            صحیح است به همین خاطر دست مستکبرین ازین کشور کوتاه است

          • بله، هنوز همه ی ثروت های کشور، چپاول نشده است
            و می توان همچنان
            همانند شما امیدوار بود.

  2. محمد حسنی

    تیر 4, 1401

    درود جالب بود و قابل تامل🍂🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا