🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عیدانه نود و هشت

(ثبت: 212435) مرداد 7, 1398 
عیدانه نود و هشت

دلم نشسته در مسیر سبز کوچه سارها
هوا گرفته در حوالی شکوفه زارها

نوید عید می دهد شمارش شکوفه ها
یکی دو لحظه مانده تا تبسم بهارها

لطافت از زمین و آسمان نشسته بر چمن
چمن کشیده دست سبز خود به روی خارها

زمان آن رسیده تا هوای دل عوض شود
که تا نباشد اینچنین اسیر انحصارها

به ژاله های صبحدم در این بهار دلگشا
بشوی از سریر دل شرنگ ها غبارها

محبت از دیار ما ببین چگونه می برد
ز سینه ها شراره های تلخ روزگارها

بیا که تا بجوشد از دل خراب ما غزل
امید عاشقان و ای قرار بی قرارها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):