🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید بابا

(ثبت: 266128) آذر 16, 1402 

…عید بود……

پارسال عید
اونوقت که
بجای
بهار نو
لباس نو
خانه نو
حرف نو
ادم نو
بود
نبود
آخه زمستون
یه پارچه سفید
سرش کرده بود
و
سرما
سر ما میداد
اونوقت
فهمیدم
جیب بابام خالیست
و
مادرم
دیگ چه ای
روی آتش داشت
که
بجای گوشت
در آن ابگوشت بود
و
چه سرد
بود
آن عیدی
که سرد بود
درختان گیلاس
گل سفید دادند
ولی زیبا نبود
چون دل بابا
شاد نبود
آنوقت دانستم
وقتی عید است
که جیب بابا خالی نباشه

سیاوش دریابار چهاردهم آذر چهار صد دو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا