🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید بزرگ غدیر، مبارک!

(ثبت: 230171) مرداد 18, 1399 

 

نبی، گر جانشین خواهد، چرا چار؟
پس از این چار هم شکّ است ناچار
اگر حقّ است این، جاری ست تکرار
اگر حق نیست، دل بر چار نسپار!

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 18, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    عیدتان مبارک
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. اسماعیل خانه گیر

    مرداد 18, 1399

    خیلی عالی بود تشکرازنظرت درمورداشعارم

  3. سلام و درود بر شما بزرگوار
    بسیار زیبا بود …….🌿🌺🌺🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا