🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غازهای وحشی

(ثبت: 6494) شهریور 3, 1397 

غازهای وحشی 
زود بر گشته اند 
و طنین فریادشان را 
در جنگل های ساحلی 
پاسخی نیست 

فقط، 
جای پای خرگوش هاست 
و همهمه ی برفی که _ 
نشست می کند. 

نوارهای مضرس 
در آسمان، 
نشان بارشی دیگرند 
و خط افق، 
در تمام روز 
از قشر ضخیم بخار
سنگین است.

صدای سوختن آرام هیزم ها می آید 
و صدای تایپ مکث هایم 
بین واژه ها 

[ نور ملایمی، 
خانه را روشن می کند]

رادیو به کار می افتد
قدم هایی 
که نزدیک تر می شوند 
و انگشتانی 
که روی شانه هایم می لغزند: 

دریا،
به سوی نقطه ای دور دست
کشانده مى شود.

– و زمین؟ 

– زمین؟

همین جا
پایان
 می پذیرد.

#فریبا_نوری
چهارم مرداد نود و هفت